Huisregels Sociale Media
Op sociale media praten en delen wij informatie met onze inwoners, ondernemers en andere belangstellenden. Wij ontvangen graag uw reacties, maar daarbij vragen we u wel om zich aan onze huisregels te houden.
Onze huisregels:
1. Ga respectvol met elkaar om.
Wij respecteren ieders mening, ook als die afwijkt van onze eigen opvattingen. Datzelfde verwachten wij ook van iedereen die op onze berichten reageert. Geef uw mening op een gelijkwaardige en respectvolle manier.
2. Praat fatsoenlijk met elkaar.
Beledigingen, grof taalgebruik, bedreigingen en discriminatie accepteren wij niet. Deze reacties verwijderen wij en waar nodig nemen wij passende maatregelen.
3. Geef elkaar de ruimte.
Iedereen mag zijn mening delen, maar herhaal uw punt niet te vaak. Het domineren van onze sociale mediakanalen door het herhalen van uitingen of discussies staan wij niet toe. Wij behouden ons het recht voor deze uitingen geheel of gedeeltelijk te verwijderen.
4. Reclame-uitingen zijn niet toegestaan.
Deze verwijderen wij.
5. Deel geen persoonlijke gegevens van uzelf of van anderen.
Zoals adres, telefoonnummer of bankrekeningnummer. Deze berichten verwijderen wij voor uw eigen veiligheid. Is het voor een vraag of opmerking toch nodig persoonsgegevens te delen? Neem dan contact met ons op via een privébericht, e-mail of telefoon.
Als u deze regels niet volgt, spreken wij u erop aan via het betreffende sociale mediakanaal. Ook kunnen we uw bericht verwijderen. Als het vaker gebeurt, leggen wij het vast en kunnen wij besluiten om uw account te blokkeren of andere maatregelen te nemen.