Compliment of klacht Sociaal Team of zorg
Graag horen wij wat uw ervaringen met het Sociaal Team zijn. Bent u goed geholpen? Of bent u niet tevreden? Met uw ervaringen kunnen we onze dienstverlening verbeteren.
Tevreden?
Bent u goed geholpen door het Sociaal Team? Dan horen wij dat graag! Van de goede voorbeelden leren we wat u belangrijk vindt. Op onze pagina contact vindt u de mogelijkheden om uw reactie te geven.
Ontevreden?
Voelt u zich niet goed behandeld door de medewerker die u geholpen heeft? Dan kunt u contact opnemen met de klachtencoördinator van de gemeente Wijchen.
Heeft u van de gemeente een beslissing (besluit) ontvangen en bent u het niet eens met de toegekende of geweigerde hulp of ondersteuning? Neemt u dan eerst contact op met het Sociaal Team. Zij nemen dan het besluit met u door. Wilt u daarna toch een bezwaarschrift indienen?Meer informatie over bezwaar vindt u op de pagina bezwaar maken op de website van de gemeente Wijchen.
Voelt u zich gediscrimineerd? Meld dit bij Vizier (Deze link gaat naar een externe website)
Klacht over zorgaanbieder?
- Heeft u een klacht over een zorgaanbieder? Dan kunt u uw klacht melden bij de aanbieder waar u een klacht over heeft.
- Daarnaast kunt u een melding doen bij het Regionaal Meldpunt Zorg (Deze link gaat naar een externe website). Het Regionaal Meldpunt Zorg is er voor inwoners, zorgverleners en medewerkers van buurtteams die (vermoedens van) fraude, financiële fouten, kwaliteitsproblemen of een ongewenste werkwijze van zorgorganisaties willen melden.
- Klachten over jeugdzorg kunt u melden bij het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (Deze link gaat naar een externe website) (AKJ).